• search hit 1 of 2
Back to Result List

Musikalische Grundqualifizierung für alle Pädagog*innen?

Download full text files

  • SHA-512:e0139d7f46b780ca2a60e39d129312342f44ad1bf967cb039ad508272db29e6a2f24c5bf537081605fefdafec192b0f90366859931cdb45c8fcb6e32667a11e9

Export metadata

Additional Services

Search Google Scholar Statistics
Metadaten
Author details:Christin TellischORCiDGND
URN:urn:nbn:de:kobv:517-opus4-570504
DOI:https://doi.org/10.25932/publishup-57050
ISBN:978-3-86956-535-4
ISSN:2196-5080
ISSN:1861-8529
Title of parent work (German):Perspektiven eines fachübergreifenden Musikunterrichts (Potsdamer Schriftenreihe zur Musikpädagogik ; 9)
Subtitle (German):Musik als verbindendes Lernmoment in der Schule ; Vom fachübergreifenden Musikunterricht bis hin zu (sozial-)pädagogischen Musikprojekten
Publisher:Universitätsverlag Potsdam
Place of publishing:Potsdam
Publication type:Article
Language:German
Date of first publication:2022/10/07
Publication year:2022
Publishing institution:Universität Potsdam
Publishing institution:Universitätsverlag Potsdam
Release date:2022/12/08
Issue:9
Number of pages:18
First page:47
Last Page:64
RVK - Regensburg classification:LR 56900, LR 56941
Organizational units:Extern / Extern
DDC classification:3 Sozialwissenschaften / 37 Bildung und Erziehung / 370 Bildung und Erziehung
Peer review:Referiert
Publishing method:Universitätsverlag Potsdam
Open Access / Gold Open-Access
Collection(s):Universität Potsdam / Schriftenreihen / Potsdamer Schriftenreihe zur Musikpädagogik / PSM 9 (2022)
License (German):License LogoCC-BY - Namensnennung 4.0 International
Accept ✔
This website uses technically necessary session cookies. By continuing to use the website, you agree to this. You can find our privacy policy here.