Zur Bedeutung des "Pädagogischen Bezuges" von Herman Nohl für die Identitätsbildung von Jugendlichen in der Postmoderne : eine erziehungsphilosophische Reflexion

Export metadata

Additional Services

Search Google Scholar Statistics
Metadaten
Author details:Christian Hoch
ISBN:3-89913-429-X
Title of parent work (German):Erziehung, Schule, Gesellschaft
Publisher:Ergon
Place of publishing:Würzburg
Publication type:Doctoral Thesis
Language:German
Year of first publication:2005
Publication year:2005
Release date:2017/03/24
Volume:37
Number of pages:196 S.
Organizational units:Humanwissenschaftliche Fakultät / Strukturbereich Bildungswissenschaften / Department Erziehungswissenschaft
Peer review:Nicht referiert
Institution name at the time of the publication:Humanwissenschaftliche Fakultät / Institut für Pädagogik
Humanwissenschaftliche Fakultät / Institut für Erziehungswissenschaft
Accept ✔
This website uses technically necessary session cookies. By continuing to use the website, you agree to this. You can find our privacy policy here.