MARLA
Author details: | Pia SpangenbergerORCiDGND, Nadine Matthes, Felix Kapp, Linda Kruse, Iken Draeger, Markus Kybart, Kristina Schmidt |
---|---|
ISBN: | 978-3-515-13544-3 |
ISBN: | 978-3-515-13548-1 |
Title of parent work (German): | Virtual reality, augmented reality und serious games als educational technologies in der beruflichen Bildung |
Subtitle (German): | Entwicklung, Evaluation und Implementierung einer spielbasierten, immersiven VR-Lernanwendung in der gewerblich-technischen Ausbildung |
Publisher: | Franz Steiner Verlag |
Place of publishing: | Stuttgart |
Editor(s): | Bernd Zinn |
Publication type: | Part of a Book |
Language: | German |
Year of first publication: | 2024 |
Publication year: | 2024 |
Release date: | 2024/07/11 |
Number of pages: | 18 |
First page: | 269 |
Last Page: | 286 |
Organizational units: | Humanwissenschaftliche Fakultät / Strukturbereich Bildungswissenschaften / Department Erziehungswissenschaft |
DDC classification: | 3 Sozialwissenschaften / 37 Bildung und Erziehung / 370 Bildung und Erziehung |
Peer review: | Nicht ermittelbar |
License (German): | Keine öffentliche Lizenz: Unter Urheberrechtsschutz |