• search hit 20 of 33
Back to Result List

Musikbezogene Argumentationskompetenz als Beitrag zur Demokratiebildung

Download full text files

  • SHA-512:fdaf8aa7fd6ab2a361be0401802e456b5434c8384d9d6960fd318d3dc08584ba87c86bbb34e9bc68f755295a5bfb462e556bd2b623ea75b10d6b9cda457b7aa9

Export metadata

Additional Services

Search Google Scholar Statistics
Metadaten
Author details:Alexander Lipp, Anja BossenGND
URN:urn:nbn:de:kobv:517-opus4-570518
DOI:https://doi.org/10.25932/publishup-57051
ISBN:978-3-86956-535-4
ISSN:2196-5080
ISSN:1861-8529
Title of parent work (German):Perspektiven eines fachübergreifenden Musikunterrichts (Potsdamer Schriftenreihe zur Musikpädagogik ; 9)
Publisher:Universitätsverlag Potsdam
Place of publishing:Potsdam
Publication type:Article
Language:German
Date of first publication:2022/10/07
Publication year:2022
Publishing institution:Universität Potsdam
Publishing institution:Universitätsverlag Potsdam
Release date:2022/12/08
Issue:9
Number of pages:19
First page:65
Last Page:83
RVK - Regensburg classification:LR 56900, LR 56941
Organizational units:Extern / Extern
DDC classification:3 Sozialwissenschaften / 37 Bildung und Erziehung / 370 Bildung und Erziehung
Peer review:Referiert
Publishing method:Universitätsverlag Potsdam
Open Access / Gold Open-Access
Collection(s):Universität Potsdam / Schriftenreihen / Potsdamer Schriftenreihe zur Musikpädagogik / PSM 9 (2022)
License (German):License LogoCC-BY - Namensnennung 4.0 International
Accept ✔
This website uses technically necessary session cookies. By continuing to use the website, you agree to this. You can find our privacy policy here.