ReflectUP-App Situative und kontextbezogene Evaluation des Studieneinstiegs
Author details: | Alexander KiyORCiD, Alexander Henning KnothORCiDGND, Ina MüllerORCiD |
---|---|
ISBN: | 978-3-8309-3807-1 |
Title of parent work (German): | Digitalisierung der Hochschullehre Neue Anforderungen an die Evaluation? |
Publisher: | Waxmann |
Place of publishing: | Münster |
Editor(s): | Susan Harris-Huemmert, Philipp Pohlenz, Lukas Mitterauer |
Publication type: | Part of a Book |
Language: | German |
Year of first publication: | 2018 |
Publication year: | 2018 |
Publishing institution: | Universität Potsdam |
Release date: | 2018/10/02 |
First page: | 85 |
Last Page: | 102 |
Organizational units: | Mathematisch-Naturwissenschaftliche Fakultät / Institut für Informatik und Computational Science |
DDC classification: | 0 Informatik, Informationswissenschaft, allgemeine Werke / 00 Informatik, Wissen, Systeme / 000 Informatik, Informationswissenschaft, allgemeine Werke |