Conclusion for future teaching
- 1. The importance of the maps in the Atlas of European Values 2. Team teaching 3. The importance of discussions in secondary schools 4. Assignments 5. Impact 6. Comments
Author details: | Martijn van den Beemt, Muhammed Çinkaya, Didem Tuğçe Erdem, Robert Janssen |
---|---|
URN: | urn:nbn:de:kobv:517-opus-65880 |
ISSN: | 2194-1599 |
ISSN: | 2194-1602 |
Title of parent work (German): | Potsdamer geographische Praxis |
Publisher: | Universitätsverlag Potsdam |
Place of publishing: | Potsdam |
Publication type: | Article |
Language: | English |
Publication year: | 2012 |
Publishing institution: | Universität Potsdam |
Release date: | 2013/06/13 |
Tag: | Curriculum Framework; Europäische Werteerziehung; Familie; Lehrevaluation; Studierendenaustausch; Unterrichtseinheiten European values education; Family; curriculum framework; lesson evaluation; student exchange; teaching units |
Issue: | 1 |
First page: | 99 |
Last Page: | 104 |
Source: | Universität Potsdam / Schriftenreihen / Potsdamer Geographische Praxis, ISSN 2194-1602 / 1 (2012) / S. 99-104 |
RVK - Regensburg classification: | DV 3000 |
RVK - Regensburg classification: | BU 1810 |
RVK - Regensburg classification: | RB 10865 |
Organizational units: | Mathematisch-Naturwissenschaftliche Fakultät / Institut für Umweltwissenschaften und Geographie |
DDC classification: | 3 Sozialwissenschaften / 30 Sozialwissenschaften, Soziologie / 300 Sozialwissenschaften |
Collection(s): | Universität Potsdam / Schriftenreihen / Potsdamer Geographische Praxis, ISSN 2194-1602 / PGP (2012) 1 |
Institution name at the time of the publication: | Mathematisch-Naturwissenschaftliche Fakultät / Institut für Geographie |
License (German): | Keine öffentliche Lizenz: Unter Urheberrechtsschutz |
External remark: | In Printform erschienen im Universitätsverlag Potsdam: Teaching about the religious values of Europeans : critical reflections from the second student exchange of the EVE-project / Anke Uhlenwinkel (Ed.). - Potsdam : Universitätsverlag Potsdam, 2012. - 109 S. : graph. Darst., Kt. ISBN 978-3-86956-175-2 ISSN (print) 2194-1599 ISSN (online) 2194-1602 --> bestellen |