• search hit 82 of 1956
Back to Result List

Wie flexibel muss die Flexible Eingangsphase sein, um allen Kindern gerecht zu werden?

Export metadata

Additional Services

Search Google Scholar Statistics
Metadaten
Author details:Karin Salzberg-Ludwig
ISBN:3- 926050-28-4
Further contributing person(s):Birgit Tyziak
Publication type:Article
Language:German
Year of first publication:2005
Publication year:2005
Release date:2017/03/24
Source:Fit fürs Lernen! : Erziehung und Unterricht für Kinder mit dem Förderschwerpunkt Lernen in der Primarstufe / Hrsg.: Verband Sonderpädagogik e.V. - Würzburg : Verband Sonderpädagogik, 2005. - ISBN 3- 926050-28-4. - S. 63 - 76
Organizational units:Humanwissenschaftliche Fakultät / Strukturbereich Bildungswissenschaften / Department für Inklusionspädagogik
Peer review:Nicht referiert
Institution name at the time of the publication:Humanwissenschaftliche Fakultät / Institut für Sonderpädagogik
Accept ✔
This website uses technically necessary session cookies. By continuing to use the website, you agree to this. You can find our privacy policy here.