Historisches Lernen als eigen-sinnige Aneignung vergangener Wirklichkeiten
Author details: | Christina BrüningGND, Stefan Grewe |
---|---|
DOI: | https://doi.org/10.15496/publikation-45627 |
ISBN: | 978-3-947251-19-3 |
ISBN: | 978-3-947251-20-9 |
Title of parent work (German): | Theorien! |
Publisher: | Tübingen University Press |
Place of publishing: | Tübingen |
Editor(s): | Martin Harant, Philipp Thomas, Uwe Küchler |
Publication type: | Part of a Book |
Language: | German |
Year of first publication: | 2020 |
Publication year: | 2020 |
Release date: | 2024/04/22 |
Number of pages: | 14 |
First page: | 309 |
Last Page: | 322 |
Organizational units: | Wirtschafts- und Sozialwissenschaftliche Fakultät / Sozialwissenschaften / Fachgruppe Politik- & Verwaltungswissenschaft |
DDC classification: | 3 Sozialwissenschaften / 32 Politikwissenschaft / 320 Politikwissenschaft |
3 Sozialwissenschaften / 37 Bildung und Erziehung / 370 Bildung und Erziehung | |
Peer review: | Nicht ermittelbar |
Publishing method: | Open Access / Gold Open-Access |
License (German): | CC-BY-NC-ND - Namensnennung, nicht kommerziell, keine Bearbeitungen 4.0 International |