• search hit 2 of 96
Back to Result List

Anti-Consumption und Nachhaltigkeit

Export metadata

Additional Services

Search Google Scholar Statistics
Metadaten
Author details:Ingo BalderjahnORCiDGND
DOI:https://doi.org/10.5771/9783748912712-29
ISBN:978-3-7489-1271-2
ISBN:978-3-8487-7261-2
Title of parent work (German):Marke, Nachhaltigkeit und Verbraucherpolitik : Die Gewährleistungsmarke im Spannungsfeld zwischen Unternehmen, Konsumenten und Regulierung
Publisher:Nomos
Place of publishing:Baden-Baden
Editor(s):Dirk-Mario Boltz, Manfred Bruhn, Andrea Gröppel-Klein, Kai-Uwe Hellmann
Publication type:Part of a Book
Language:German
Year of first publication:2022
Publication year:2022
Release date:2024/03/01
Number of pages:12
First page:29
Last Page:40
Organizational units:Wirtschafts- und Sozialwissenschaftliche Fakultät / Wirtschaftswissenschaften / Fachgruppe Betriebswirtschaftslehre
DDC classification:3 Sozialwissenschaften / 33 Wirtschaft / 330 Wirtschaft
Peer review:Referiert
Publishing method:Open Access / Gold Open-Access
License (German):License LogoCC-BY-NC-ND - Namensnennung, nicht kommerziell, keine Bearbeitungen 4.0 International
Accept ✔
This website uses technically necessary session cookies. By continuing to use the website, you agree to this. You can find our privacy policy here.