• search hit 2 of 2
Back to Result List

Demokratielernen im Musikunterricht durch musikalische Gruppenimprovisation

Download full text files

  • SHA-512:aef6f74f42631f0279ba4ec57037693ab162b33dbfd86156643b72e83bf2d67617bff6dedf35fc552354b00ee06be6140d33c2e0a18adcc879a5209d3b800c07

Export metadata

Additional Services

Search Google Scholar Statistics
Metadaten
Author details:Vinzenz Jander
URN:urn:nbn:de:kobv:517-opus4-487766
DOI:https://doi.org/10.25932/publishup-48776
ISBN:978-3-86956-491-3
ISSN:1861-8529
ISSN:2196-5080
Title of parent work (German):Potsdamer Schriftenreihe zur Musikpädagogik
Publisher:Universitätsverlag Potsdam
Place of publishing:Potsdam
Publication type:Article
Language:German
Date of first publication:2020/08/26
Publication year:2020
Publishing institution:Universität Potsdam
Publishing institution:Universitätsverlag Potsdam
Release date:2021/01/06
Issue:8
Number of pages:29
First page:71
Last Page:99
Source:Potsdamer Schriftenreihe zur Musikpädagogik [8 (2020)] | ISBN 978-3-86956-491-3 | S. 71-99
RVK - Regensburg classification:LR 56900
Organizational units:Humanwissenschaftliche Fakultät / Strukturbereich Bildungswissenschaften / Department Musik und Kunst
DDC classification:7 Künste und Unterhaltung / 78 Musik / 780 Musik
Publishing method:Open Access
Universitätsverlag Potsdam
Collection(s):Universität Potsdam / Schriftenreihen / Potsdamer Schriftenreihe zur Musikpädagogik / PSM 8 (2020)
License (German):License LogoCC-BY - Namensnennung 4.0 International
Accept ✔
This website uses technically necessary session cookies. By continuing to use the website, you agree to this. You can find our privacy policy here.