Schülerinnen und Schüler mit (sonderpädagogischen) Förderbedarfen in der Schule
Author details: | Ulrike Becker |
---|---|
DOI: | https://doi.org/101:1-2021100523092902498992 |
ISBN: | 978-3-17-039787-3 |
ISBN: | 978-3-17-039786-6 |
Title of parent work (German): | Handbuch Schulpsychologie: Psychologie für die Schule |
Publisher: | Kohlhammer |
Place of publishing: | Stuttgart |
Publication type: | Article |
Language: | German |
Year of first publication: | 2021 |
Publication year: | 2021 |
Release date: | 2024/09/23 |
Print run: | 3 |
First page: | 192 |
Last Page: | 202 |
Organizational units: | Humanwissenschaftliche Fakultät / Strukturbereich Bildungswissenschaften / Department Erziehungswissenschaft |
DDC classification: | 3 Sozialwissenschaften / 37 Bildung und Erziehung / 370 Bildung und Erziehung |