Das Suchergebnis hat sich seit Ihrer Suchanfrage verändert. Eventuell werden Dokumente in anderer Reihenfolge angezeigt.

ITSy-simplicity research in information and communication technology

• Basic to information and communication technology design, simplicity as a driving concept receives little formal attention from the ICT community. A recent literature review and survey of scholars, researchers, and practitioners conducted through the Information Technology Simply Works (ITSy) European Support Action reveals key findings about current perceptions of and future directions for simplicity in ICT.

Verfasserangaben:Barry D. Floyd, Steve Bosselmann
Titel des übergeordneten Werks (Englisch):Computer : innovative technology for computer professionals
Verlag:Inst. of Electr. and Electronics Engineers
Verlagsort:Los Alamitos