Das Suchergebnis hat sich seit Ihrer Suchanfrage verändert. Eventuell werden Dokumente in anderer Reihenfolge angezeigt.

Combining task and motion planning

• Solving problems combining task and motion planning requires searching across a symbolic search space and a geometric search space. Because of the semantic gap between symbolic and geometric representations, symbolic sequences of actions are not guaranteed to be geometrically feasible. This compels us to search in the combined search space, in which frequent backtracks between symbolic and geometric levels make the search inefficient.We address this problem by guiding symbolic search with rich information extracted from the geometric level through culprit detection mechanisms.

Verfasserangaben:Fabien LagriffoulORCiDGND, Benjamin Andres
DOI:https://doi.org/10.1177/0278364915619022
Titel des übergeordneten Werks (Englisch):The international journal of robotics research
Untertitel (Englisch):A culprit detection problem