The search result changed since you submitted your search request. Documents might be displayed in a different sort order.
  • search hit 50 of 108
Back to Result List

Konstruktivistisches Geschichtsverständnis im Unterricht fördern : Studierende ändern ihr Lehrverhalten von einseitig instruktional in problemorientiert

Export metadata

Additional Services

Search Google Scholar Statistics
Metadaten
Author details:Monika FennGND
ISBN:978-3- 0355-0022-6
Publication type:Article
Language:German
Year of first publication:2014
Publication year:2014
Release date:2017/03/25
Source:Forschungswerkstatt Geschichtsdidaktik 12 : Beiträge zur Tagung geschichtsdidaktik empirisch 12 / Hrsg.: Jan Hodel ; Monika Waldis ; Beatrice Ziegler. - Bern : hep Verl., 2013. - (Geschichtsdidaktik heute ; 4). - ISBN 978-3- 0355-0022-6. - S. 60 - 71
Organizational units:Philosophische Fakultät / Historisches Institut
Accept ✔
This website uses technically necessary session cookies. By continuing to use the website, you agree to this. You can find our privacy policy here.