The search result changed since you submitted your search request. Documents might be displayed in a different sort order.
  • search hit 2 of 230
Back to Result List

Standortmarketing

  • Wann ist ein Standort für Unternehmen attraktiv? Niedrige Steuern, kluge Köpfe, gute Infrastruktur und sozialer Frieden sind wichtige Standortfaktoren. Das Lehrbuch geht auf den zunehmend international geführten Standortwettbewerb ein. Es analysiert die Parameter einer Standortentscheidung und stellt ein Marketing- und Managementkonzept für Regionen vor.

Export metadata

Additional Services

Search Google Scholar Statistics
Metadaten
Author details:Ingo BalderjahnORCiDGND
ISBN:978-3-8252-4195-7
Title of parent work (German):UTB ; 4195
Publisher:UVK
Place of publishing:Konstanz
Publication type:Monograph/Edited Volume
Language:German
Publication year:2014
Release date:2019/08/27
Print run:2., komplett überarb. Aufl.
Number of pages:167
Organizational units:Wirtschafts- und Sozialwissenschaftliche Fakultät / Wirtschaftswissenschaften
DDC classification:3 Sozialwissenschaften / 33 Wirtschaft / 330 Wirtschaft
Accept ✔
This website uses technically necessary session cookies. By continuing to use the website, you agree to this. You can find our privacy policy here.