Is there a dark side of co-teaching?
Verfasserangaben: | Nadine SpörerORCiDGND, Thorsten HenkeGND, Stefanie BosseORCiDGND |
---|---|
DOI: | https://doi.org/10.1016/j.learninstruc.2020.101393 |
ISSN: | 0959-4752 |
ISSN: | 1873-3263 |
Titel des übergeordneten Werks (Englisch): | Learning and instruction : the journal of the European Association for Research on Learning and Instruction |
Untertitel (Englisch): | a study on the social participation of primary school students and their interactions with teachers and classmates |
Verlag: | Elsevier |
Verlagsort: | Amsterdam |
Publikationstyp: | Wissenschaftlicher Artikel |
Sprache: | Englisch |
Datum der Erstveröffentlichung: | 01.02.2021 |
Erscheinungsjahr: | 2021 |
Datum der Freischaltung: | 06.07.2023 |
Band: | 71 |
Aufsatznummer: | 101393 |
Seitenanzahl: | 10 |
Fördernde Institution: | German Science Foundation Grant [SP 1269/4-1] |
Organisationseinheiten: | Humanwissenschaftliche Fakultät / Strukturbereich Bildungswissenschaften / Department Grundschulpädagogik |
DDC-Klassifikation: | 3 Sozialwissenschaften / 37 Bildung und Erziehung / 370 Bildung und Erziehung |
Peer Review: | Referiert |