Wie flexibel muss die Flexible Eingangsphase sein, um allen Kindern gerecht zu werden?

Export metadata

Additional Services

Search Google Scholar Statistics
Metadaten
Author details:Karin Salzberg-Ludwig
ISBN:3- 926050-28-4
Further contributing person(s):Birgit Tyziak
Publication type:Article
Language:German
Year of first publication:2005
Publication year:2005
Release date:2017/03/24
Source:Fit fürs Lernen! : Erziehung und Unterricht für Kinder mit dem Förderschwerpunkt Lernen in der Primarstufe / Hrsg.: Verband Sonderpädagogik e.V. - Würzburg : Verband Sonderpädagogik, 2005. - ISBN 3- 926050-28-4. - S. 63 - 76
Organizational units:Humanwissenschaftliche Fakultät / Strukturbereich Bildungswissenschaften / Department für Inklusionspädagogik
Peer review:Nicht referiert
Institution name at the time of the publication:Humanwissenschaftliche Fakultät / Institut für Sonderpädagogik
Accept ✔
This website uses technically necessary session cookies. By continuing to use the website, you agree to this. You can find our privacy policy here.