• search hit 1 of 1
Back to Result List

Developing Critical Thinking

  • 1. Critical thinking in curriculum framework 2. A general look at critical thinking 3. How critical thinking take s place in the classroom and some specific examples 4. Suggestions 5. Conclusion

Download full text files

Export metadata

Additional Services

Share in Twitter Search Google Scholar Statistics
Metadaten
Author:Elif Zeynep Azar, Çağlayan Erdönmez, Desirée Verscheijden
URN:urn:nbn:de:kobv:517-opus-65867
ISSN:2194-1599 (print)
ISSN:2194-1602 (online)
Parent Title (German):Potsdamer geographische Praxis
Publisher:Universitätsverlag Potsdam
Place of publication:Potsdam
Document Type:Article
Language:English
Year of Completion:2012
Publishing Institution:Universität Potsdam
Release Date:2013/06/13
Tag:Curriculum Framework; Europäische Werteerziehung; Familie; Lehrevaluation; Studierendenaustausch; Unterrichtseinheiten
European values education; Family; curriculum framework; lesson evaluation; student exchange; teaching units
Issue:1
First Page:87
Last Page:92
Source:Universität Potsdam / Schriftenreihen / Potsdamer Geographische Praxis, ISSN 2194-1602 / 1 (2012) / S. 87-92
RVK - Regensburg Classification:DV 3000
RVK - Regensburg Classification:BU 1810
RVK - Regensburg Classification:RB 10865
Organizational units:Mathematisch-Naturwissenschaftliche Fakultät / Institut für Geographie
Dewey Decimal Classification:3 Sozialwissenschaften / 30 Sozialwissenschaften, Soziologie / 300 Sozialwissenschaften
Collections:Universität Potsdam / Schriftenreihen / Potsdamer Geographische Praxis, ISSN 2194-1602 / PGP (2012) 1
Licence (German):License LogoKeine Nutzungslizenz vergeben - es gilt das deutsche Urheberrecht
Notes extern:
In Printform erschienen im Universitätsverlag Potsdam:

Teaching about the religious values of Europeans : critical reflections from the second student exchange of the EVE-project / Anke Uhlenwinkel (Ed.). - Potsdam : Universitätsverlag Potsdam, 2012. - 109 S. : graph. Darst., Kt.
ISBN 978-3-86956-175-2
ISSN (print) 2194-1599
ISSN (online) 2194-1602
--> bestellen