The search result changed since you submitted your search request. Documents might be displayed in a different sort order.
  • search hit 11 of 972
Back to Result List

Möglichkeiten und Grenzen der Arbeit mit traumatisierten Flüchtlingskindern im Musikunterricht

Download full text files

Export metadata

Additional Services

Share in Twitter Search Google Scholar Statistics
Metadaten
Author:Frances Haacker
URN:urn:nbn:de:kobv:517-opus4-417668
Parent Title (German):Potsdamer Schriftenreihe zur Musikpädagogik
Publisher:Universitätsverlag Potsdam
Place of publication:Potsdam
Document Type:Article
Language:German
Date of first Publication:2018/09/27
Year of Completion:2018
Publishing Institution:Universität Potsdam
Publishing Institution:Universitätsverlag Potsdam
Release Date:2018/10/10
First Page:121
Last Page:137
RVK - Regensburg Classification:LR 56940 , LR 55400 , DT 1420
Organizational units:Humanwissenschaftliche Fakultät / Institut für Musik- und Musikpädagogik
Dewey Decimal Classification:3 Sozialwissenschaften / 37 Bildung und Erziehung / 370 Bildung und Erziehung
Publication Way:Open Access
Universitätsverlag Potsdam
Peer Review:Nicht ermittelbar
Collections:Universität Potsdam / Schriftenreihen / Potsdamer Schriftenreihe zur Musikpädagogik / PSM 6/2 (2018)
Licence (German):License LogoCreative Commons - Namensnennung, 4.0 International