The search result changed since you submitted your search request. Documents might be displayed in a different sort order.
  • search hit 16 of 1448
Back to Result List

Identifikation von Gelingensbedingungen tutorieller Lehre im Kontext Studieneingang

Download full text files

Export metadata

Additional Services

Search Google Scholar Statistics
Metadaten
Author details:Friederike Schulze-Reichelt
URN:urn:nbn:de:kobv:517-opus4-428503
DOI:https://doi.org/10.25932/publishup-42850
ISBN:978-3-86956-452-4
ISSN:2192-1075
ISSN:2192-1083
Title of parent work (German):Alles auf Anfang! Befunde und Perspektiven zum Studieneingang
Subtitle (German):eine empirische Untersuchung
Publisher:Universitätsverlag Potsdam
Place of publishing:Potsdam
Publication type:Article
Language:German
Date of first publication:2019/04/18
Publication year:2019
Publishing institution:Universität Potsdam
Release date:2019/05/06
Number of pages:20
First page:209
Last Page:228
Source:Potsdamer Beiträge zur Hochschulforschung / Heft 4 (2019) / ISBN: 978-3-86956-452-4, S. 209-228
RVK - Regensburg classification:AL 33000, AL 40200, AL 43200
Organizational units:Zentrale und wissenschaftliche Einrichtungen / Zentrum für Qualitätsentwicklung in Lehre und Studium (ZfQ)
Humanwissenschaftliche Fakultät / Strukturbereich Bildungswissenschaften / Department Erziehungswissenschaft
DDC classification:3 Sozialwissenschaften / 37 Bildung und Erziehung / 370 Bildung und Erziehung
Peer review:Nicht referiert
Publishing method:Universitätsverlag Potsdam
Collection(s):Universität Potsdam / Schriftenreihen / Potsdamer Beiträge zur Hochschulforschung, ISSN 2192-1083 / PBHSF (2019) 04 / II. Die Studieneingangsphase an der Universität Potsdam / Das StuFo-Projekt in Zusammenarbeit mit dem QueLL-Teilprojekt „Ausbau der strukturierten Studieneingangsphase“
License (German):License LogoCC-BY - Namensnennung 4.0 International
Accept ✔
This website uses technically necessary session cookies. By continuing to use the website, you agree to this. You can find our privacy policy here.