• search hit 40797 of 56769
Back to Result List

Förderdiagnostische Lernbeobachtung als Kennzeichen der FLEX

Export metadata

Additional Services

Search Google Scholar Statistics
Metadaten
Author details:Gerald Matthes
Publication type:Article
Language:German
Year of first publication:2002
Publication year:2002
Release date:2017/03/24
Source:Die Ausgestaltung der flexiblen Eingangsphase - Konzepte und Ergebnisse : Dokumentation der bundesweiten Fachtagung vom 26.11. bis 27.11.2001 im Pädagogischen Landesinstitut Brandenburg, Ludwigsfelde. - Ludwigsfelde : Pädagogisches Landesinstitut Brandenburg, 2002. - S. 43 - 47
Organizational units:Humanwissenschaftliche Fakultät / Strukturbereich Bildungswissenschaften / Department für Inklusionspädagogik
Institution name at the time of the publication:Humanwissenschaftliche Fakultät / Institut für Sonderpädagogik
Accept ✔
This website uses technically necessary session cookies. By continuing to use the website, you agree to this. You can find our privacy policy here.