• search hit 2 of 18
Back to Result List

Religion

  • 1. Eastern Europe: the case of Czech Republic and Slovakia 2. Turkey 3. The EVE Curriculum Framework - Developments on the second phase (Clare Brooks) 4. Evaluations 5. Main changes to the curriculum Framework 6. Looking Forwards

Download full text files

Export metadata

Additional Services

Share in Twitter Search Google Scholar Statistics
Metadaten
Author:Loek Halman, Josja Rokven, Inge Sieben
URN:urn:nbn:de:kobv:517-opus-65751
ISSN:2194-1599 (print)
ISSN:2194-1602 (online)
Parent Title (German):Potsdamer geographische Praxis
Publisher:Universitätsverlag Potsdam
Place of publication:Potsdam
Document Type:Article
Language:English
Year of Completion:2012
Publishing Institution:Universität Potsdam
Release Date:2013/06/12
Tag:Curriculum Framework; Europäische Werteerziehung; Familie; Lehrevaluation; Studierendenaustausch; Unterrichtseinheiten
European values education; Family; curriculum framework; lesson evaluation; student exchange; teaching units
Issue:1
First Page:13
Last Page:15
Source:Universität Potsdam / Schriftenreihen / Potsdamer Geographische Praxis, ISSN 2194-1602 / 1 (2012) / S. 13-15
RVK - Regensburg Classification:DV 3000
RVK - Regensburg Classification:BU 1810
RVK - Regensburg Classification:RB 10865
Organizational units:Mathematisch-Naturwissenschaftliche Fakultät / Institut für Geographie
Dewey Decimal Classification:3 Sozialwissenschaften / 30 Sozialwissenschaften, Soziologie / 300 Sozialwissenschaften
Collections:Universität Potsdam / Schriftenreihen / Potsdamer Geographische Praxis, ISSN 2194-1602 / PGP (2012) 1
Licence (German):License LogoKeine Nutzungslizenz vergeben - es gilt das deutsche Urheberrecht
Notes extern:
In Printform erschienen im Universitätsverlag Potsdam:

Teaching about the religious values of Europeans : critical reflections from the second student exchange of the EVE-project / Anke Uhlenwinkel (Ed.). - Potsdam : Universitätsverlag Potsdam, 2012. - 109 S. : graph. Darst., Kt.
ISBN 978-3-86956-175-2
ISSN (print) 2194-1599
ISSN (online) 2194-1602
--> bestellen