The search result changed since you submitted your search request. Documents might be displayed in a different sort order.
  • search hit 23 of 925
Back to Result List

Cause related Marketing in Deutschland : eine kritische Bestandsaufnahme

Export metadata

Additional Services

Search Google Scholar Statistics
Metadaten
Author details:Ingo BalderjahnORCiDGND, Shamsey Oloko
ISBN:978-3-938258-48-4
Title of parent work (German):Die Moral der Unternehmenskommunikation : lohnt es sich, gut zu sein?
Publisher:Herbert von Halem
Place of publishing:Köln
Publication type:Part of a Book
Language:German
Year of first publication:2009
Publication year:2009
Publishing institution:Universität Potsdam
Release date:2017/06/01
First page:362
Last Page:379
Organizational units:Wirtschafts- und Sozialwissenschaftliche Fakultät
DDC classification:1 Philosophie und Psychologie / 10 Philosophie / 100 Philosophie und Psychologie
6 Technik, Medizin, angewandte Wissenschaften / 65 Management, Öffentlichkeitsarbeit / 650 Management und unterstützende Tätigkeiten
License (German):License LogoKeine öffentliche Lizenz: Unter Urheberrechtsschutz
Accept ✔
This website uses technically necessary session cookies. By continuing to use the website, you agree to this. You can find our privacy policy here.