The search result changed since you submitted your search request. Documents might be displayed in a different sort order.
  • search hit 9 of 2663
Back to Result List

Mobbingerfahrungen von Schülerinnen und Schüler mit und ohne Förderbedarf an inklusiven Schulen

Export metadata

Additional Services

Search Google Scholar Statistics
Metadaten
Author details:Ludwig BilzORCiDGND, Martin GoldfriedrichGND, Nancy John, Saskia M. FischerGND, Sebastian WachsORCiDGND, Wilfried SchubarthORCiDGND
ISBN:978-3-7799-3859-0
ISBN:978-3-7799-4981-7
Title of parent work (German):Leistung und Wohlbefinden in der Schule: Herausforderung Inklusion
Publisher:Belz
Place of publishing:Weinheim
Publication type:Article
Language:German
Publication year:2018
Release date:2020/01/21
First page:272
Last Page:286
Organizational units:Humanwissenschaftliche Fakultät / Strukturbereich Bildungswissenschaften / Department Erziehungswissenschaft
DDC classification:3 Sozialwissenschaften / 37 Bildung und Erziehung / 370 Bildung und Erziehung
Institution name at the time of the publication:Humanwissenschaftliche Fakultät / Institut für Erziehungswissenschaft
Accept ✔
This website uses technically necessary session cookies. By continuing to use the website, you agree to this. You can find our privacy policy here.