The search result changed since you submitted your search request. Documents might be displayed in a different sort order.
  • search hit 75 of 40775
Back to Result List

Alles auf Anfang! Und wie oft?

Download full text files

Export metadata

Additional Services

Share in Twitter Search Google Scholar Statistics
Metadaten
Author:Melinda Erdmann
URN:urn:nbn:de:kobv:517-opus4-428361
DOI:https://doi.org/10.25932/publishup-42836
ISBN:978-3-86956-452-4
ISSN:2192-1075
ISSN:2192-1083
Parent Title (German):Alles auf Anfang! Befunde und Perspektiven zum Studieneingang
Subtitle (German):Bildungsverläufe im StuFo-Projekt
Publisher:Universitätsverlag Potsdam
Place of publication:Potsdam
Document Type:Article
Language:German
Date of first Publication:2019/04/18
Year of Completion:2019
Publishing Institution:Universität Potsdam
Release Date:2019/05/02
Pagenumber:19
First Page:59
Last Page:77
Source:Potsdamer Beiträge zur Hochschulforschung / Heft 4 (2019) / ISBN: 978-3-86956-452-4, S. 59-77
RVK - Regensburg Classification:AL 33000, AL 40200, AL 43200
Organizational units:Zentrale und wissenschaftliche Einrichtungen / Zentrum für Qualitätsentwicklung in Lehre und Studium (ZfQ)
Humanwissenschaftliche Fakultät / Strukturbereich Bildungswissenschaften / Department Erziehungswissenschaft
Dewey Decimal Classification:3 Sozialwissenschaften / 37 Bildung und Erziehung / 370 Bildung und Erziehung
Peer Review:Nicht referiert
Publication Way:Universitätsverlag Potsdam
Collections:Universität Potsdam / Schriftenreihen / Potsdamer Beiträge zur Hochschulforschung, ISSN 2192-1083 / PBHSF (2019) 04 / I. Analysen zum Studieneingang – Ergebnisse des StuFo-Projekts
Licence (German):License LogoCreative Commons - Namensnennung, 4.0 International