• search hit 1 of 1
Back to Result List

In den Paradoxien der Schule : Kinderbefragung zu einem Instrument der Selbstevaluation von Schulleistungen

Export metadata

Additional Services

Search Google Scholar Statistics
Metadaten
Author details:Annedore PrengelORCiDGND, Maren Thiel
ISBN:3-8100-4107-6
Publication type:Article
Language:German
Year of first publication:2005
Publication year:2005
Release date:2017/03/24
Source:Schulforschung und Kindheitsforschung : ein Gegensatz? / Hrsg.: Annedore Prengel ; Georg Breidenstein. - Wiesbaden : Verl. für Sozialwiss., 2005. - ISBN 3-8100-4107-6. - (Studien zur Schul- und Bildungsforschung ; 20). - S. 115 - 136
Organizational units:Humanwissenschaftliche Fakultät / Strukturbereich Bildungswissenschaften / Department Grundschulpädagogik
Peer review:Nicht referiert
Institution name at the time of the publication:Humanwissenschaftliche Fakultät / Institut für Grundschulpädagogik
Accept ✔
This website uses technically necessary session cookies. By continuing to use the website, you agree to this. You can find our privacy policy here.