Editorial: Heterogenität motivationaler Lernvoraussetzungen im schulischen Kontext
Author details: | Rebecca LazaridesORCiDGND, Anja Schiepe-TiskaORCiDGND |
---|---|
DOI: | https://doi.org/10.1007/s11618-022-01097-w |
ISSN: | 1434-663X |
ISSN: | 1862-5215 |
Title of parent work (German): | Zeitschrift für Erziehungswissenschaft |
translated title (English): | Editorial: Heterogeneity of motivational learning prerequisites in the school context |
Publisher: | Springer |
Place of publishing: | Wiesbaden |
Publication type: | Other |
Language: | German |
Date of first publication: | 2022/05/09 |
Publication year: | 2022 |
Release date: | 2023/12/08 |
Volume: | 25 |
Issue: | 2 |
Number of pages: | 4 |
First page: | 245 |
Last Page: | 248 |
Funding institution: | Projekt DEAL |
Organizational units: | Humanwissenschaftliche Fakultät / Strukturbereich Bildungswissenschaften / Department Erziehungswissenschaft |
DDC classification: | 3 Sozialwissenschaften / 37 Bildung und Erziehung / 371 Schulen, schulische Tätigkeiten; Sonderpädagogik |
Peer review: | Referiert |
Publishing method: | Open Access / Hybrid Open-Access |
License (German): | CC-BY - Namensnennung 4.0 International |