• search hit 1 of 211
Back to Result List

L’éducation musicale en Espagne et sa précariété

Download full text files

Export metadata

Additional Services

Share in Twitter Search Google Scholar Statistics
Metadaten
Author:José A. Rodríguez-Quiles y GarcíaORCiDGND
URN:urn:nbn:de:kobv:517-opus4-433795
DOI:https://doi.org/10.25932/publishup-43379
Parent Title (German):Potsdamer Schriftenreihe zur Musikpädagogik
Subtitle (French):Une analyse performative
Publisher:Universitätsverlag Potsdam
Place of publication:Potsdam
Document Type:Article
Language:French
Date of first Publication:2019/08/22
Publishing Institution:Universität Potsdam
Publishing Institution:Universitätsverlag Potsdam
Release Date:2019/09/02
Issue:7
Pagenumber:19
First Page:11
Last Page:29
Source:Potsdamer Schriftenreihe zur Musikpädagogik / Heft 7 (2019) / ISBN 978-3-86956-466-1, S. 11-29
RVK - Regensburg Classification:LR 56940 , LR 55400 , DT 1420
Organizational units:Humanwissenschaftliche Fakultät / Institut für Musik- und Musikpädagogik
Dewey Decimal Classification:7 Künste und Unterhaltung / 78 Musik / 780 Musik
Publication Way:Open Access
Universitätsverlag Potsdam
Peer Review:Nicht ermittelbar
Collections:Universität Potsdam / Schriftenreihen / Potsdamer Schriftenreihe zur Musikpädagogik / PSM 7 (2019)
Licence (German):License LogoKeine Nutzungslizenz vergeben - es gilt das deutsche Urheberrecht