• search hit 70 of 490
Back to Result List

Rethinking Music Education

Download full text files

Export metadata

Additional Services

Share in Twitter Search Google Scholar Statistics
Metadaten
Author:José A. Rodríguez-Quiles y GarcíaORCiDGND
URN:urn:nbn:de:kobv:517-opus4-399145
ISBN:978-3-86956-378-7
ISSN:2196-5080 (online)
ISSN:1861-8529 (print)
Parent Title (German):Potsdamer Schriftenreihe zur Musikpädagogik
Subtitle (English):Towards a Performative Turn
Publisher:Universitätsverlag Potsdam
Place of publication:Potsdam
Document Type:Article
Language:English
Date of first Publication:2017/07/03
Year of Completion:2017
Publishing Institution:Universität Potsdam
Publishing Institution:Universitätsverlag Potsdam
Release Date:2017/08/10
Issue:4
First Page:19
Last Page:37
Source:Potsdamer Schriftenreihe zur Musikpädagogik / Heft 4 (2017) / ISBN: 978-3-86956-378-7 / S. 19-37
RVK - Regensburg Classification:LR 56900
Organizational units:Humanwissenschaftliche Fakultät / Institut für Musik- und Musikpädagogik
Dewey Decimal Classification:7 Künste und Unterhaltung / 78 Musik / 780 Musik
Publication Way:Universitätsverlag Potsdam
Collections:Universität Potsdam / Schriftenreihen / Potsdamer Schriftenreihe zur Musikpädagogik / PSM 4 (2017)
Licence (German):License LogoKeine Nutzungslizenz vergeben - es gilt das deutsche Urheberrecht
Notes extern:
Das Gesamtheft ist abrufbar unter
URN urn:nbn:de:kobv:517-opus4-100717
Zugleich in Printform erschienen im Universitätsverlag Potsdam :
Internationale Perspektiven zur Musik(lehrer)ausbildung in Europa / José A. Rodríguez-Quiles (Hrsg.) - Potsdam : Univ.-Verl.
ISBN 978-3-86956-378-7, ISSN 1861-8529
--> Bestellen