Sprachsensible Fahrradreparatur

Export metadata

Additional Services

Search Google Scholar Statistics
Metadaten
Author details:Isabelle PenningORCiDGND
ISBN:978-3-947868-04-9
Title of parent work (German):Technikunterricht - konkret : Berichtsband der 24. Tagung der DGTB in Reutlingen 2022
Subtitle (German):Ansätze zur Förderung von Sprachbildung in der Lehrerinnen- und Lehrerbildung
Publisher:Deutsche Gesellschaft für Technische Bildung e.V.
Place of publishing:Karlsruhe
Editor(s):Martin Binder, Christian Wiesmüller
Publication type:Part of a Book
Language:German
Year of first publication:2023
Publication year:2023
Release date:2023/09/19
Number of pages:24
First page:64
Last Page:87
Organizational units:Wirtschafts- und Sozialwissenschaftliche Fakultät / Wirtschaftswissenschaften / Funktionsstellen / Lehreinheit für Wirtschafts-Arbeit-Technik
DDC classification:3 Sozialwissenschaften / 37 Bildung und Erziehung / 370 Bildung und Erziehung
Peer review:Nicht ermittelbar
Accept ✔
This website uses technically necessary session cookies. By continuing to use the website, you agree to this. You can find our privacy policy here.